Ouderen Vereniging Zijpe.nl

OVZ heeft zo`n 35 vrijwilligers

Vraagt u zich af wat die zoal doen? Iemand die iedere maand de Nieuwsbrieven uit telt en naar alle bezorgers brengt.
Bezorgster of bezorger zorgt ervoor dat u iedere maand de Nieuwsbrief krijgt.
Contactdames die u kunt bellen voor aanmelden voor een bijeenkomst.
Dames die helpen bij Zomeractiviteiten zoals: vooraf alles klaarmaken en op de dag zelf helpen en aan het eind van de dag zorgen dat alles weer schoon en opgeruimd is. Dit in de kantine van Geel/Zwart in `t Zand.
Dames die helpen met kaarten of kerststukjes maken.
Dames die kaarten sturen naar jubilarissen of zieken.
Dames die als we het weten jubilarissen of zieken bezoeken.
Dames die alles regelen bij het Zwemmen.
Mannen die de toevoer van materialen, tafels en stoelen en de afvoer hiervan regelen. Als het nodig is kunnen we een beroep op ze doen.
De man die de barbeque beheerd De P.R. man die zorgt dat berichten over OVZ in kranten en week of maandbladen staan.
De webmaster die voor de website zorgt.
Misschien vergeet ik nog vrijwilligers maar u ziet dat we niet zonder kunnen en een mooie groep actieve dames en heren hebben.

Vrijwilligers zijn altijd welkom